Post by moigimiscsophpay on Feb 25, 2022 2:08:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shadow Fight 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shadow Fight 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Shadow Fight 2 2022 version ▞▞▞
Shadow Fight 2 Action gpci
Detta är ett FANTASTISKT spel om jag ska vara ärlig, det kan vara virtuellt men det fyller dig fortfarande med spänning och spänning och när du vinner en kamp fyller det dig med en fantastisk känsla.
Om det hade fler sätt att öva på dina kampfärdigheter, till exempel om du inte har spelat på ett tag. Kanske något som i tekken-spel där du har en dummy och du kan välja om du vill att den ska vara passiv eller aktiv och hur skicklig du vill att den ska vara. Då skulle jag betygsätta det 5/5 i
Jag älskar att spela det här spelet, jag kan lätt besegra fiender genom att använda en katana och ett dubbelsvärd, men det sista steget i utmaningar är svårt som fan, du kan inte förvänta dig att vi alla ska slå som 6 fiender i rad med slumpmässiga vapen, och säg inte till mig att uppgradera min rustning, hjälm och magi. Jag maxade ALLT men jag kan fortfarande inte slå de dumma scenerna.
Jag älskar det här spelet men det enda problemet jag har är ai spams 1 attacken och den dödar mig varje gång jag skulle vara full hälsa och ai skulle vara ett skott och den ena attacken den spams dödar mig
Bra spel. Kontrollerna är dock absolut. Fixa kontrollerna och spelet skulle definitivt vara en femstjärnig.
Detta spel har riktigt bra grafik. Plus när du går upp i nivå blir du superkraftig.
Spelet är riktigt bra men anledningen till att jag gav dig de fyra är för att cheferna är för hårda, inte de underjordiska. Jag har fastnat på den första pausen och det är bara orättvist att han har krafter och jag inte och vad jag hade dem på min fot tar det ingen skada, men allt annat än det jag verkligen älskar det här spelet
Jag älskar det här spelet men även med Google Play Spel raderade det alla mina framsteg. Jag jobbade hårt för att vara på en viss nivå och nästa dag är jag tillbaka på ruta ett. Inte coolt.
Så sjukt bra spela spela. Ladda ner Nu <3 <3
Jag slog Lynx genom att hålla höger och ständigt trycka punch (eller tja, vapenattack). Machetes, lvl 6, behövde 1900 för att uppgradera, hade resten av lvl 6 rustningen uppgraderat minst en gång. Så om du tror att spelet kräver skicklighet eller strategi, ja, det blir bättre när spelet fortskrider. Det värsta är att man behöver så mycket utrymme för att ladda ner det här spelet.
Super bra spel bra grafik och många styrkor
Detta brukade vara ett fantastiskt spel. Jag älskade det och hade inga problem vilket är den enda anledningen till att denna recension inte bara är en stjärna. Nu kommer det annonser hela tiden, jag tvingas ständigt gå in i underjorden för att slåss, och nu kommer inte min energi att fyllas på och vapen kan inte uppgraderas eller köpas.
Spelat krashar varje gång man öppnar spelet när 'nekki' kommer fram
Game of the year fast måste ladda ner hela spelet varje gång jag startar det
Det är kul i alla fall, men när jag klickade såklart för att maj låter hon mig inte slåss utan rustningar men jag har inte tillräckligt med ädelstenar för att göra det och jag kan inte tjäna ädelstenar genom att sitta och inte kunna göra någonting
Vackert spel, jag älskar det. Kampdynamiken är så smidig och skuggkaraktärseffekten är en spännande idé.
Spelet är coolt men säg mig om denna kungfu av karat berätta det för mig. Men det är bra ibland. Varför är människorna så starka att världen kan fråga sig? Jo det är superkrafter starkt. Bra men de vet hur man gör stjärna och det är bra jag kan inte göra stjärna Jag försökte göra stare 1 långt år. Hejdå sir
Jag älskar ditt spel, kvaliteten är så bra att jag inte ens kan förklara det. trailern var bara perfekt min brors spel shadow fight 2 hela tiden och jag tänkte varför ska jag inte ge det ett försök och det bästa är att det kräver ingen internetanslutning tack.
Det här spelet är roligt, men allt tar en evighet att ladda och ibland loggar spelet mig slumpmässigt ut ur spelet utan anledning, så jag ger det 3 stjärnor.
Det här spelet är 😎😎😎 häftigt!!!!!!!! Jag är så glad att jag började spela det här det roar mig mycket!!!!!!!!!! Tack för att du gjorde det här spelet och det finns heller inga annonser så ladda ner det här spelet du kommer inte ångra dig!
Kan inte betygsätta ett spel som inte startar... Kom igång!
Funkar inte. Det kraschar direkt när man ser texten
Rolig
Oj, jag gillade grafiken som min syster tryckte på fel knapp. Kontrollerna svarar inte. Istället gör den alla galna saker. Jag ville attackera jag rullar istället. Jag ville göra dubbelsparken jag bara står där.
Ärligt talat älskar jag spelet som spelades när det kom ut och när jag slog shogun men för många annonser betyder att det är lura hur mycket och vissa låter dig inte avsluta jag måste starta om mitt spel varje jäkla gång det är därför detta en 1 stjärna
De kul också inne i spelet är det bara också jag tycker om spelet. Och det är kul.
Den crashar när nekki kommer upp
Det är för svårt att besegra lodjuret jag har försökt så länge och underjordens bossar är för hårda. Jag försöker fortfarande bekämpa svamp den enda anledningen till att jag slog vulkanen och den där steniga snubben för att det fanns en stark spelare och det är det inte rättvist att han har avståndsvapen jag har försökt GÖRA BOSSES LÄTTARE VARJE gång jag spelar matchen hade säsongen redan slutat och jag är alltid på sista plats THE. BOSSAR ÄR FÖR HÅRA JAG HAR RÅTT PÅ SVAMP OCH LYNC. Jag är övertygad om att du är tam är dumt.
Spelet är roligt för de första 2-3 områdena, efter den tanken blir spelet EXTREMT grinigt och BER dig i princip att spendera pengar på spelet med alla popup-fönster när du laddar in. Fienderna är bara väldigt lätta att slåss (såvida de inte har skjutit dig eller har någon trasig/inte rolig gimmick), och jag har en känsla av att ai aldrig förändras, bara vapnen och gimmickarna (alias änka, shogun, titan, geting, du förstår poängen). även med all den kritiken gillar jag fortfarande spelet, förutom annonserna
Den stänger ner sig såfort Nekki texten kommer upp👎👎💩. Fixa det nu snälla
Kontrollerna är absolut skräp. Om jag kunde skulle jag ge den 0,00001 stjärnor. Det är ok först, men sedan kastar det dig plötsligt in i mycket svåra slagsmål och kastar dig sedan in i räder som jag aldrig ville göra i första hand.
Shadow Fight 2 Laga bqpp
Verkligen? Vill du att vi ska betala 20 dollar för oändlig energi för ett spel som detta? Spelet i sig är dåligt. Dålig träffregistrering, kombinationer som är värdelösa eftersom hälften av tiden inte fungerar när du väl gör sekvensen. Jag förstår inte varför du skulle gilla det här spelet. Men nu regenereras inte energi och oändlig energi kostar 20 DOLLAR utvecklare är ursinniga.
Bra spel. Ibland kommer robotarna att göra samma drag som du från ingenstans, (magi). Utöver detta tycker jag att den är riktigt bra gjord. Men ibland låter det mig inte uppdatera spelet.
Jag spelade spelet och det är ett bra spel, men jag läste avtalet och de saker de vill ha som "tillstånd" är mycket av din personliga information och data du har på din telefon och det är falskt, de behöver inte den informationen men om du går med på att spela de kommer att få det.
Roligt spel
snälla ta bort energi, fixa de dumma annonserna som tar för lång tid att ladda, fixa den överväldigade ai du skulle möta även när de är "enkla" eller normala, och snälla sluta få det här spelet att betala för att vinna
Okej
Utmärkt spel! Men den innehåller reklam. Vanligtvis stör detta mig inte, men det tar cirka 2 till 5 minuter att hitta en annons att spela för dig. Alla funktioner är otillgängliga och det enda sättet att hoppa över det är att avsluta och gå tillbaka, vilket tar cirka 2 minuter själv. Spelet är bra, annonserna måste fixas.
Erfarenheten att slåss är fantastisk, det finns alla möjliga typer av vapen och utrustning, tillsammans med många fiender att slåss. Bakgrundsmusiken är intensiv, jag älskar den.
Memes Wars Akcijske igre ftmi
Detta är så roligt
Det suger om du har en Samsung x cover 2👎👎👎👎👎👎👎👎
cool bra gjort. Jag önskar att den var bättre på att läsa mitt kommando. ibland måste jag försöka några gånger innan den gör vad jag säger åt den att göra. du vet efter att det redan gjort något annat. det är ok att sånt här händer antar jag.
Låt oss se vad du fick upp bästa spelet och jag vill se alla uppgraderingar du ger mig något att slåss ge det här spelet en chefsnivå vet hur man slåss en stor
Gg pojke
Shadow Fight 2 Acción jtd
Det är för lätt att blanda ihop karaktärerna och du har inget sätt att stänga av aviseringarna...
Jag har provat allt du sa men det fungerar inte, fixa det snabbt
Fantastiskt spel. Får mig verkligen att fästa vid huvudpersonen. Även grafiken är snygg👌